خبر

هشدار چانگ پنگ ژائو به کاربران کریپتو

هشدار چانگ پنگ ژائو به کاربران کریپتو

پس از آن‌که پلتفرم دیگری به نام وولد (Vauld) تمام برداشت‌ها، سپرده‌ها و معاملات خود را متوقف کرد، چانگ پنگ ژائو به کاربران هشدار داد که کاملا مراقب باشند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین کورا، بسیاری از متخصصان باتجربه‌ی ارزهای دیجیتال، از جمله مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، اخیرا هشدار داده‌اند که بسیاری از سایت‌های دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) در خطر سقوط هستند.

چانگ پنگ ژائو به کاربران هشدار داد که مراقب پلتفرم‌های مورد استفاده‌شان باشند. وی به کاربران خاطرنشان کرد، به ویژه، مراقب پلتفرم‌هایی باشند که برای اداره‌ی خود و ادامه‌ی حیات به سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر نیاز دارند. ژائو تصریح کرد، اکثر این شرکت‌ها مدل کسب‌کاری واقعی ندارند؛ البته، به گفته‌ی وی، استثنائاتی نیز در این مورد وجود دارند.

پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال وولد (Vauld)، درست مانند سلسیوس و تری اروز کیپتال، به دلیل شرایط سخت بازار، تمام فعالیت‌های پلتفرم خود را متوقف کرد. چانگ پنگ ژائو پس از به اشتراک گذاشتن اخباری مربوط به پلتفرم وولد، از کاربران خواست بسیار هوشیار و محتاط باشند. وی نیز به عنوان مدیرعامل بایننس با شرکت‌های مختلفی که هم‌اکنون با مشکل مواجه‌اند و تلاش می‌کنند تا پروژه‌های ارزشمندشان را نجات دهند، تعامل داشته است.

پلتفرم معاملاتی وولد

پلتفرم معاملاتی وولد در روز دوشنبه، بیانیه‌ای منتشر کرد و به کاربران خود اطلاع داد که برداشت‌ها، معاملات و سپرده‌های خود را متوقف می‌کند. پلتفرم معاملاتی وولد بیش از سه سال است که در صنعت کریپتو فعالیت می‌کند و توسط شرکت‌هایی مانند پانترا کپیتال، کوین‌بیس ونچرز و چندین شرکت دیگر پشتیبانی می‌شود.

این پلتفرم شرایط سخت بازار و چالش‌های مالی خود را دلیل توفق فعالیت‌های خود عنوان کرد. هم‌چنین، به گفته‌ی مسئولان پلتفرم وولد، شرایط کنونی بازار باعث شد که از 12 ژوئن (22 خرداد) چندین کاربر وجوه بسیاری - در حدود 197.7 میلیون دلار - را از این پلتفرم برداشت کنند. این کاربران تحت تاثیر وحشت شدید سرمایه‌گذاران از سقوط ترا و سلسیوس وجوه خود را از پلتفرم وولد خارج کردند. پلتفرم‌های وام‌دهی سلسیوس و تری اروز کپیتال نیز پیش‌تر به دلیل شرایط سخت بازار، برداشت‌ها و مبادلات خود را متوقف کرده بودند.

به گفته‌ی دارشان باتیجا، بنیانگذار و مدیر عامل وولد، این شرکت در حال بررسی احتمالات و شرایط بازیابی و بازسازی خود است. این پلتفرم در 16 ژوئن (26 خرداد)، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که شرکت وولد با وجود شرایط پرنوسان بازار، طبق روال معمول به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

مسئولان این شرکت گفته بودند، «طی چند روز گذشته، تمامی برداشت‌ها طبق روال سابق انجام شده و این فعالیت‌ها در آینده نیز ادامه خواهند داشت.»

ولی در نهایت، آن‌ها نتوانستند به عهد خود وفادار باشند، و مجبور شدند تمام فعالیت‌های‌شان را متوقف کنند.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
سه شنبه 14 تیر 1401 ساعت 16:39
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین