خبر

رئیسی: عده ای با شایعه پراکنی به اعتماد مردم لطمه می زنند

اقتصادنیوز: رییس جمهوری با بیان اینکه ادعاهای دروغ علیه دولت می زنند، گفت که عده ای قصد دارند به اعتماد و امید مردم لطمه بزنند اما لازم است با سرعت و دقت به اینگونه شایعات پاسخ داده شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز - یکشنبه - در جلسه هیأت دولت با اشاره به مشکل کم آبی و خشکسالی تصریح کرد: چنانچه مردم در موضوعی گله‌مند هستند وظیفه داریم ابعاد مختلف مشکلات و راهکارهای موجود را برای مردم تبیین و تشریح کنیم.

رئیسی تغییر الگوی کشت را یکی از راه‌های مواجهه با کم‌آبی دانست و افزود: باید متناسب با اقلیم و داشته‌های منابع آبی برای کشت محصولات اقدام شود و آموزش مورد نیاز نیز به کشاورزان ارایه شود.

رییس جمهوری در ادامه توجه به آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان و نخبگان را ضروری دانست و گفت: وزارتخانه‌های «علوم» و «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» و معاونت علمی ریاست جمهوری باید برای استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان و امیدوار کردن دانشجویان به آینده شغلی و تحصیلی خود راهکارهای لازم را اتخاذ کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت آمادگی دستگاه ها برای مقابله با حملات سایبری اشاره کرد و افزود: خدمات ارائه شده در بستر فضای مجازی به مردم باید از امنیت کامل برخوردار باشد و باید از "خدمات و داده ها" در مقابل حملات سایبری دشمن کاملا حفاظت شود.

رئیسی در ادامه به ادعاهای دروغین علیه دولت و شایعه پراکنی در فضای رسانه ای کشور پرداخت و تاکید کرد: عده ای قصد دارند به اعتماد و امید مردم لطمه بزنند اما لازم است با سرعت و دقت به اینگونه شایعات پاسخ داده شود.

رییس جمهوری با تأکید بر ضرورت ارتباط نزدیک و متقابل دولت و جوامع علمی و مراکز پژوهشی و دانشگاهی، گفت: نخبگان و جوامع علمی باید در این ارتباط دو سویه برای مسایل و مشکلات مختلف کشور، راهکار علمی و اجرایی پیشنهاد دهند.

منبع:
یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 19:23
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین