خبر

سیگنال معکوس فنی طلا

سیگنال معکوس فنی طلا

در حالی که چشم‌انداز افزایش قیمت طلا نیازمند کاهش ارزش دلار است، طلا هفته گذشته حمایت در منطقه 1780 دلاری را مجددا آزمود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز، هفته گذشته طلا حمایت اصلی را در منطقه 1780 دلار دوباره آزمایش کرد. با این حال، فروشندگان نتوانستند قیمت را پایین بیاورند و اقدام روزانه قیمت در روز جمعه حاکی از یک معکوس فنی کوتاه‌مدت است. در حال حاضر چشم‌انداز اساسی برای افزایش قیمت طلا نیازمند کاهش ارزش دلار و بازده واقعی است تا طلا واقعاً افزایش یابد. با این حال، در این مقاله، می‌خواهیم سیگنال معکوس فنی طلا را ترسیم کنیم و آنچه را که مسیر فنی ممکن است از اینجا به نظر برسد نشان دهیم.

نمودار روزانه دارای یک میله برگشت چکشی صعودی است. دم بیش از سه برابر اندازه بدنه است، بدنه صعودی است، داخل بدنه کندل قبلی بسته است و در سمت چپ کندل فضای زیادی وجود دارد.

نمودار روزانه طلا

قیمت‌ها تا کجا ممکن است افزایش یابد؟

هنگامی که بازارها فاقد یک محرک کلیدی هستند، می‌توانند از نظر فنی حرکت کنند تا زمانی که یک کاتالیزور تازه وارد عمل شود. بنابراین، در غیاب یک کاتالیزور کلیدی در اینجا چیزی است که می‌توان از طلا انتظار داشت. اولین منطقه هدف با شکستن دماغه تا منطقه 1825 دلار / 1830 دلار خواهد بود.

نمودار طلا

خریداران کجا می‌توانند ورود کنند؟

اولین مکان شکستگی دماغه است که قبلاً اتفاق افتاده است. با این حال، با یک کندل بلند، مانند آنچه در اینجا وجود دارد، تغییر 50% مکانی آشکار خواهد بود.

نمودار طلا

نکته کلیدی در اینجا این است که از نظر فنی، در غیاب هیچ محرک بنیادی جدیدی، اولین آزمایش مجدد آن منطقه 1825 دلاری انتظار غیرمنطقی نیست. با این حال، یک تغییر بزرگ در هر یک از عوامل بنیادی همچنان به منزله‌ی یک ریسک حیاتی است که معامله‌گران باید از آن آگاه باشند.

نویسنده: معصومه دانش
سه شنبه 14 تیر 1401 ساعت 14:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین