خبر

۱۰ کولر گازی محبوب و پرطرفدار در دیجی‌کالا (۱۴ تیر ۱۴۰۱)

۱۰ کولر گازی محبوب و پرطرفدار در دیجی‌کالا (۱۴ تیر ۱۴۰۱)

با رسیدن فصل گرما و شروع روزهای آفتابی و طولانی، تمایل برای خرید یک کولر مناسب که توانایی خنک کردن فضا را داشته و مصرف انرژی زیادی هم نداشته باشد افزایش پیدا می‌کند. کولر گازی محصولی است که در هر اقلیم آب‌وهوایی کاربرد دارد و می‌تواند فضا را به خوبی خنک کند. البته بازار کولرهای گازی بسیار متنوع است و ممکن است در زمان انتخاب کمی سردرگم شوید. در این مطلب از دیجی‌کالا مگ قرار است ۱۰ کولر گازی محبوب و پرطرفدار در دیجی‌کالا را به شما معرفی کنیم.

کولر گازی گرین

۱. کولر گازی گرین – مدل GPS-H12P1T1A

اولین محصول در لیست محبوب‌ترین کولرهای گازی دیجی کالا، این مدل از کولر گازی گرین است. این کولر پرتابل، با قابلیت تولید سرما و گرما به شما امکان استفاده از آن را در تمام روزهای سال می‌دهد. ظرفیت آن ۱۲۰۰۰ BTU است و جزو کولرهای کم‌مصرف دسته‌بندی می‌شود. البته این کولر از دسته کولرهای اینورتردار نیست و کمپرسور روتاری دارد. با توجه به ظرفیت و رده‌ی انرژی این کولر بهتر است از آن برای سرمایش و گرمایش در مناطقی با آب‌وهوای معتدل استفاده کنید. فیلتر تصفیه‌ی هوای کولر گازی گرین چندگانه است و بهترین انتخاب برای استفاده در محیط‌های کاری به شمار می‌آید. شما می‌توانید این کولر گازی را با قیمت ۱۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسپلیت کولر گازی هایسنس

۲. اسپلیت کولر گازی هایسنس – مدل HRH-09TQ

اسپلیت کولر گازی هایسنس با رده‌ی انرژی A از کم‌مصرف‌ترین کولرگازی‌های موجود در بازار است. این کولر با ظرفیت سرمایشی ۹۰۰۰ می‌تواند هوا را تا ۷ درجه‌ی سانتی‌گراد خنک کند. این اسپلیت می‌تواند با کمک فیلتر ۱-۴ ذرات گرد‌وغبار تا اندازه‌ی ۰.۳ میکرومتر را تصفیه کرده و و هوایی با سلامت ۹۹.۷% برای شما فراهم کند. همچنین با فیلتر یون نقره‌ای خود می‌تواند انواع باکتری‌ها را از بین برده و هوا را استریلیزه کند. اگر مخزن ویتامین C این اسپلیت را پر کنید به صورت منظم در هوا ویتامین C پخش کرده و به سلامت پوست شما هم کمک می‌کند. فیلتر سوم این کولر فیلتر کاتچین است که بو و ذرات آلوده‌ی موجود در هوا را از بین می‌برد. اگر در خانواده‌ی خود فرزند کوچک یا افراد سالمند دارید، این کولر گازی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. شما می‌توانید این کولر گازی را با قیمت ۱۲,۷۳۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کولر گازی پاکشوما

۳. کولر گازی پاکشوما – مدل MPF 24CH

کولر گازی پاکشوما مزایای زیست‌محیطی و قابلیت‌های بسیار جالبی دارد ما اگر بخواهیم به برجسته‌ترین قابلیت آن اشاره کنیم، باید از سیستم پرتاب باد سه‌بعدی آن صحبت کنیم. سیستم پرتاب باد سه‌بعدی با تنظیم هماهنگ دمای تمام نقاط محیط می‌تواند هوایی مطبوع و خنک ایجاد کند. قابلیت جالب دیگر در این محصول قابلیت Follow Me است. اگر این سیستم را فعال کنید کولر با شناسایی محل قرارگیری ریموت کنترل، با قدرت بیشتری به خنک کردن هوای آن منطقه می‌پردازد. قدرت پرتاب باد آن ۱۰ متر است و با سیستم تصفیه‌ی هوای همراه با یونیزر خود می‌تواند تمام ویروس‌ها،‌ باکتری‌ها و گرد‌وغبار هوای محیط را به طور کامل از بین ببرد. کولر گازی پاکشوما قابلیت تمیز کردن خود را دارد. همچنین با رعایت استانداردهای ضد خورنگی می‌تواند در شرایط آب‌وهوایی شرجی و گرم هم به خوبی و بدون هیچ مشکلی کار کند. شما می‌توانید این کولر گازی را با قیمت ۲۴,۷۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کولر گازی کنوود

۴. کولر گازی کنوود – مدل ACI 24

کولر گازی کنوود از سری کولرهای اینورتر دار است که با رده‌ی مصرف انرژی A کمترین میزان مصرف برق را دارد. حالت‌های متنوع تولید سرما و قابلیت سرمایش و گرمایش، این دستگاه را به یک دستگاه همه‌کاره برای تمام روزهای سال تبدیل کرده است. کولر گازی کنوود قابلیت تصفیه‌ی هوا دارد و می‌تواند باکتری‌ها و قارچ‌های موجود در هوا را از بین ببرد. همچنین فیلتر آن عملکرد self clean دارد و شما می‌توانید بدون نگرانی از رشد باکتری‌ها در فیلتر، از آن استفاده کنید. قدرت پرتاب باد آن ۱۵ متر است و به راحتی محیط‌های بزرگ را خنک می‌کند. شما می‌توانید این کولر گازی را با قیمت ۳۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کولر گازی گرین

 ۵. کولر گازی گرین – مدل GWS-H24P1T1A

کولر گازی گرین، با قابلیت تولید گرما و سرما، برای استفاده در مناطقی با آب‌وهوای معتدل و گرم مناسب است. این کولر مجهز به فیلتر تصفیه‌ی هوا با قابلیت انتشار ویتامین C در هوا است و می‌تواند هوایی تازه برای شما فراهم کند. همچنین فیلتر یون نقره‌ی این کولر می‌تواند تمام باکتری‌ها و قارچ‌های موجود در هوا را از بین برده و تمام ترکیبات کربنی مضر برای بدن را از هوای محیط حذف کند. ظرفیت سرمایشی کولر گازی گرین ۲۴۰۰۰ است و می‌تواند حداقل دمای محیط را به ۱۵ درجه برساند. شما می‌توانید این کولر گازی را با قیمت ۳۱,۲۴۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کولر گازی ایران رادیاتور

۶. کولر گازی ایران رادیاتور – مدل ICA-24CH-A

کولر گازی ایران رادیاتور با رده‌ی مصرف انرژی A از کم‌مصرف‌ترین کولرهای گازی موجود در بازار است. این محصول با پرتاب باد ۱۰ متر و حداقل دمای منفی ۷ درجه سانتیگراد می‌تواند هوای خانه‌ی شما را مثل روزهای زمستانی سرد کند. این کولر قابلیت تصفیه‌ی هوا دراد و محدوده‌ی ظرفیت سرمایشی آن ۲۰ تا ۳۰ هزار BTU است. کولر گازی ایران رادیاتور ۳ حالت تنظیم باد و ۴ جهت پرتاب باد دارد که به شما امکان تنظیم دما، جهت وزش باد و همچنین زمان روشن – خاموش شدن خودکار کولر را می‌دهد. شما می‌توانید این کولر گازی را با قیمت ۱۸,۲۷۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کولر گازی هایسنس

۷. کولر گازی هایسنس – مدل HRH-24TQ 24000

اگر در منطقه‌ای با اقلیم معتدل و گرم زندگی می‌کنید و قصد گرم کردن محیطی نسبتا بزرگ را دارید، این مدل از کولرهای گازی هایسنس برای شما مناسب است. ظرفیت سرمایش این کولر گازی ۲۴۲۲۵ است و امکان تنظیم پرتاب باد به صورت عمودی و افقی را به شما می‌دهد. قابلیت تولید گرما و سرما، این محصول را به یک وسیله‌ی کاربردی چهار فصل تبدیل کرده است. فیلتر تصفیه‌ی هوای این کولر از جنس پروپلین است و به راحتی گرد‌وغبار و ذرات معلق هوا را به خود جذب می‌کند. نکته‌ی قابل توجه درباره‌ی این محصول قابل شست‌وشو بودن فیلتر تصفیه هوای آن است.  رده‌ی مصرف انرژی کولر گازی هایسنس A است و جزو دسته محصولات الکتریکی سبز به حساب می‌آید. شما می‌توانید این کولر گازی را با قیمت ۲۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کولر گازی جی‌پلاس

۸.  کولر گازی جی‌پلاس – مدل GAC-HF09MN1

در کولر گازی جی‌پلاس از کمپرسور روتاری استفاده شده که امکان کار کردن در آب‌وهوای گرم تا دمای ۴۶ درجه را می‌دهد. ظرفیت سرمایشی این کولر ۹۰۰۰ است و برای محیط‌هایی با متراژ‌ متوسط مناسب است. در این محصول از گاز R410 استفاده شده است که هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند. همچنین رده‌ی مصرف انرژی A و قابلیت تنظیم مصرف انرژی ECO این کولر را به یک وسیله‌ی سبز و دوست‌دار محیط زیست تبدیل کرده است. کولر گازی جی‌پلاس برای استفاده در خانه و دفترهای کاری کوچک مناسب است. شما می‌توانید این کولر گازی را با قیمت ۱۱,۸۳۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کولر گازی ایران رادیاتور

۹. کولر گازی ایران رادیاتور – مدل ICA-09CH-A

باز هم یکی دیگر از کولرهای گازی ایران رادیاتور در لیست محبوب‌ترین کولرهای گازی دیجی‌کالا قرار دارد. این کولر با استفاده از گاز مبرد هیچ آسیبی به طبیعت نمی‌رساند و با رده‌ی مصرف انرژی A از کم‌مصرف‌ترین کولرهای گازی موجود در بازار است. محدوده‌ی ظرفیت سرمایش آن ۹۰۰۰ است است و می‌تواند دمای محیط را تا منفی ۷ درجه پایین بیاورد. قابلیت تصفیه‌ی هوا، پرتاب باد ۸ متر، پره‌های طلایی ضد زنگ، ۳ مدل باد دهی مختلف و ۴ جهت اتوماتیک پرتاب باد از ویژگی‌های این کولر گازی است. شما می‌توانید این کولر گازی را با قیمت ۱۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کولر گازی جی‌پلاس

۱۰. کولر گازی جی‌پلاس – مدل GAC-HV24MMN1

ظرفیت سرمایشی این مدل از کولرهای جی‌پلاس ۲۴۰۰۰است و به راحتی محیط‌های نسبتا بزرگ را خنک می‌کند. ویژگی‌های قابل توجه در این کولر رده‌ی مصرف انرژی A و استفاده از تکنولوژی اینورتر است. این قابلیت‌ها مصرف برق را بسیار پایین آورده و آن را به گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در دفترهای کاری تبدیل کرده است. فیلتر این مدل از کولرهای جی‌پلاس چند لایه است و پره‌های طلایی رنگ ضد زنگ دارد. شما می‌توانید این کولر گازی را با قیمت ۲۵,۹۹۶,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
  • راهنمای خرید کولر گازی؛ انواع، ویژگی‌ها و نکات مهم انتخاب که باید بدانید
منبع:
سه شنبه 14 تیر 1401 ساعت 12:31
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین